já tu hru vůbec asi nepochopil nebo já nevím. Mělo jít o las vegas a přitom to byl jen slepenec několika samostatných příběhů postapo. Savenul jsem si to ve věži, kde jsem byl postaven před hotovou věc, buď správce zabít a nebo se k němu přidat. Přidal jsem se k němu a konec byl trapnej. Loadnul jsem si to, šel jsem ho zabít a konec byl úplně stejnej jen se změnili dvě věty. OK, tak jsem z veže odešel, přidal jsem se k robotům a úplně stejnej konec, zase dvě jiný věty se změnili. už jsem byl nasranej tak jsem šel za Césarem a podařilo se mi ho dostat na svou stranu jednou větou, přidal jsem se k nim a zas konec úplně stejnej akorát zas pár vět bylo jiných.
Jako promiň ale Fallout byl o tom, že když procházím světem tak to mělo na něco smysl. Něco jsem budoval aby to fungovalo a něco jsem zabíjel aby to nerostlo. Ve finále se tu a tam ukázalo, že to bylo jinak a že ani jeden člověk neodkáže změnit dějiny lidstva a povahu člověka, která je proradná, lstivá a agresivní.
A tady? Tady mě to bylo úplně jedno co se těm lidem stalo, pětivteřinová větička na konci hry a fuck off dědo? Jako vážně? Vážně jsem tři roky prolézal celou mapu centimetr po centimetru abych objevil v mapě úplně všechno a nakonec asi 60 sekund slideshow obrázků s nějakým textem? Tomu říkáš hra?
Betheseda neumí dělat hry. Nechci aby betheseda dělala hry a nechci aby betheseda dělala na falloutu a nelíbí se mi kam dotáhli oblivion engine. Ano vím že new vegas je od oblivionu, ale i tak je to hnus, protože jste pořád ve stejným engine. Energozbroj nepotřebovala žádný baterky a nemusel jsem z ní vylézat abych mohl hecknout dveře, počítač nebo skříň. Místo toho aby to udělal těžký a perky a zkušenosti měli na něco vliv, tak neměli vliv na nic. Honosili se jak to ve trojce je špatné a v new vegas s tím neudělali vůbec nic. Navíc ten engine Je hnus ve trojce, v new vegas i ve čtverce. Chci aby přišel někdo jinej s jiným engine hry a jinou mechanikou hry a aby se vykašlal na rozlehlost hry, ale aby ji udělal pořádně morbidní s různými stupněmi textu a reakcemi na ně a černým humorem. A ne jen suchou gendrově neutrální nekonfliktní rasově nešovinistickou mdlou střílečkou. To si můžu zahrát Doom nebo CSGO. Já chci příběh u kterého budu koumat koho podvést, koho okrást, koho zabít, komu pomoct a bude to mít sakra vliv na hru samotnou. Škoda jen, že výrobci Postalu zestarli a vytvořili z Postalu taky slušnou sračku. Místo toho aby z postalu udělali pořádnej Hatred, tak z toho udělali nezábavnou sračku a hlavně nelogické bludiště náhodných kravin. Jít k volbám, koupit mlíko apod. To má být výzva a né jezdit na kriplkáře po mapě, sorry jako jsem se rozvášnil.
Odpovědět2 0
Pokud jste 3 roky prolézal celou mapu centimetr po centimetru, tak Vás to nejspíše asi z nějakého důvodu bavilo, nebo ne? Tím pádem tato hra splnila svůj účel, protože Vás byla schopná na 3 roky zabavit. Obecně to, čeho se dočkám na konci, tak nějak neřeším. U her je pro mě důležité to, jak se hrají, ne jakou formou je provedena prezentace závěru.
"Betheseda neumí dělat hry. Nechci aby betheseda dělala hry a nechci aby betheseda dělala na falloutu"
Vývojářský tým, který udělal FNW, nebyl Bethesdy, ale šlo o Obsidian Entertainment. Bethesda hru FNW jen vydávala.
"nelíbí se mi kam dotáhli oblivion engine. Ano vím že new vegas je od oblivionu, ale i tak je to hnus, protože jste pořád ve stejným engine."
FNW není od Oblivionu. FNW není od stejných tvůrců jako "TES IV: Oblivion". Tyto dvě hry mají stejného vydavatele, kterým je Bethesda.
Hry "TES IV: Oblivion", "Fallout 3" a "Fallout: New Vegas" využívají herní engine "Gamebryo".
Hry "TES V: Skyrim", "Fallout 4" a "Fallout 76" využívají herní engine "Creation Engine", který vychází z předchůdce v podobě "Gamebryo".
Za mě teda hry v Creation Engine vypadají nesrovnatelně lépe než ty v Gamebryo. Pokud bych měl Falloutu 4 a 76 něco vytýkat, určitě by to nebyl vizuál. Co by se u těchto her dalo kritizovat, tak jsou to některé principy chování herních mechanik, ale s grafikou zde opravdu problém nemám. Zatímco u F3 jsem problém měl hned po prvním výstupu z Vaultu do otevřeného světa, anebo co to sakra je, proč to vypadá tak odporně? Ale brzy jsem se adaptoval.
K tomu, zda Bethesda umí dělat hry – pokud vezmu skutečně jen jejich produkci coby vývojářů, nedá se jim upřít, že umí dělat herní světy. Ale pokud jde o záležitosti související s tím, jak je vyprávěn příběh a jak odsýpá, to už je dost slabé, to souhlasím. Třeba TES V: Skyrim jsem hrál poměrně dlouho, ale to jen díky tomu, že mě bavil průzkum toho světa. Příběh jsem začal, ale vůbec jsem neměl motivaci v něm pokračovat. Takže to je jedno z mých dlouhodobých herních ToDo se do toho někdy zase pustit a ten příběh dojet až do konce, protože je to přece Skyrim a od vydání uběhlo už 12 let :-)
Odpovědět0 2
Bohužel mne hra stavěla do rozhodnutí s pro mne nestravitelnými možnostmi. Skončil jsem v Las Vegas, když jsem nemohl odejít z věže aniž bych zabil jejího majitele.
Odpovědět1 0
Vitaj vo svete poctivých hier, ktoré ťa nebudú držať za ručičku (a to si asi ani nehral Fallout NV v HardCore režime, kde musíš jesť, piť a spať)...keď som v roku 1999 hral prvý diel Fallout-u, tak som po troch týždňoch hrania zistil, že to už nedokážem dohrať (málo dní a vodný čip nikde). Ukladanie pozícii nesiahalo do ďalekej minulosti, tak som to musel začať hrať od znovu. Ale stálo to zato, aj keď mi tá hra často padala....boli to nádherne strávené letné prázdniny....a o rok som to isté absolvoval s Fallout 2, ale už plný skúseností :-) .
Doteraz patrí Fallout a Fallout 2 medzi najlepšie hry vôbec aké som hral...no minimálne v kategórii post-apo RPG (a to nepočítam ťahový štýl hrania) patrí medzi skvosty...Fallout New Vegas je dielom pôvodných tvorcov (aj keď už iné štúdio) a je to cítiť na každom kroku. V duchu si želám, aby Microsoft dal robiť ďalší diel série pôvodným tvorcom z Black Isle Studios, ktorých už tiež vlastní, čiže Obsidian Entertainment a inXile Entertainment...lebo Bethesda to isto zabije a vydá to zabugované a bez českých tituliek. Po Fallout 76 má jediný pokus, aby tú sériu definitívne nepochovala.
Odpovědět2 1
Není to pravda, new vegas jen vypadá jako fallout, ale nemá s jedničkou ani dvojkou nic společného.
Odpovědět1 0
"Vitaj vo svete poctivých hier" To zajisté platí o Fallout 1 a 2. Fallout 3 a následujícík ním neřadím. Fallout 1 jsem dohrál nesčetněkrát, abych sesbíral všechny perky a viděl všechny konce. Líbil se mi konec ve kterém jsem poukázáním na neplodnost supermutantů dohnal hlavního záporáka k sebevraždě. Abych se pak ve dvojce od Marcuse dověděl, že neplodnost byla pouze přechodná záležitost. :) V jedničce mne trochu mrzela nemožnost pokračovat po přeměně na supermutanta. ;)
Odpovědět0 1
Už si to přesně nepamatuju, ale on na tebe mluvi a rika ti co ma za plany a ty se muzes rozhodnout ho nechat žít.
Odpovědět2 0
Jo jde odejít, musíš stornovat ten rozhovor.
Odpovědět0 0
Tak to storno bude asi ono, ale pak si nesplnil úkol a nemohl v něm pokračovat. Už si to nepamatuji úplně přesně. Buď byla možnost, že si s ním souhlasil a mohl si odejít. V případě nesouhlasu se zavřely dveře a musel si ho zabít, aby jsi se dostal ven.
Odpovědět0 0
V čem se liší definitive a ultimate edition?
Odpovědět0 0
Definitive edice není, i v tom posledním odstavci měla být uvedena verze Ultimate, opraveno.
Odpovědět0 0